piątek, 17 maja 2019

Eurowizja 2019 - po drugim półfinale

Znamy już wszystkie państwa, które awansowały do finału Konkursu Piosenki Eurowizji 2019.



Tym razem spodobało mi się więcej utworów niż w pierwszym półfinale. Chociaż wiedziałam, że uda im się dostać do finału. Były też piosenki, które, moim zdaniem mają szansę na wygraną.
Ale, po kolei...

Moja faworytka bez szans na finał: Irlandia. Sarah McTernan i utwór 22:



Kolejnym utworem, który bardzo mi się podobał, był On a Sunday i Ester Peony z Rumunii:


Również bez szans na finał.

Dania. Tę piosenkę usłyszymy w finale. Leonora i Love is Forever:



Norwegia, również z szansą na finał: Duncan Laurence Arcade:




I jeszcze dwa utwory:

Rosjanin Sergey Lazarev i Scream.
Tak się przy tym utworze zastanawiałam, dlaczego Rosjanie mogli na Eurowizję wysłać piosenkarza z mocnym, pięknie brzmiącym, czystym głosem, śpiewającego "normalną" piosenkę, a my musieliśmy "pójść" w wyjący folklor?




Na koniec utwór, który, moim zdaniem, ma ogromne szanse na zwycięstwo: reprezentantka Macedonii Tamara Todevska i Proud:




I tak do finału przeszło dziesięć państw:
Szwajcaria, Dania, Szwecja, Malta, Rosja, Albania, Norwegia, Holandia, Macedonia i Azerbejdżan.

Finał Eurowizji 2019 odbędzie się jutro, w sobotę (18 maja).
O zwycięstwo walczyć będzie 26 państw.

Ale to nie wszystko. Bo tym razem organizatorzy zapewniają, że będzie świetny show z udziałem zwycięzców z poprzednich edycji Konkursu, jak również na scenie pojawi się sama Madonna, której występ utrzymywany jest wciąż w ogromnej tajemnicy. Będzie się działo!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, ale nie obrażaj :-)