sobota, 14 grudnia 2013

Tina i Jake contra figurka z brązu...

Mój ukochany małżonek, zwany przeze mnie Lepszą Połową twierdzi, że mam dar wyszukiwania dobrych filmów... . Przy czym niekoniecznie są to filmy ostatnio nakręcone... . 

I tak właśnie natrafiłam na Piękny obiekt pożądania


Tina i Jake są beztroskimi bogaczami. Mają wszystko, są piękni, młodzi, nie mają żadnych problemów a do tego... kochają się bardzo. 
Jak to w życiu bywa, nie może być cały czas cudnie... . Zresztą... nie byłoby też materiału do scenariusza... . 

Pewnego pięknego dnia dowiadują się, że... nie mają nic. Są zbankrutowani. Sytuacja zastaje ich... w luksusowym hotelu. 

Jedyną cenną rzeczą, jaką posiadają jest... figurka z brązu, dzieło słynnego rzeźbiarza Moor'a. Ów przedmiot Tina dostała w prezencie od swojego, powiedzmy, byłego męża. Dlaczego powiedzmy? Bo Tina wprawdzie już z nim nie jest, ale formalnie jest wciąż jego żoną.

Jake wpada na dość wariacki pomysł sfingowania kradzieży owego przedmiotu pożądania. To pomoże im, dzięki uzyskaniu sporego odszkodowania, wyjść z dość potężnych kłopotów... .

W rolach głównych reżyser a zarazem scenarzysta Michael Lindsay-Hogg obsadził Andie McDowel i John'a Malkovitch'a. 

Trudno jest mi określić gatunek filmu... . Bo elementy klasycznego dramatu przeplatają się z komedią. A czasem zahaczają o psychodramat... . 

Film produkcji USA-Wielka Brytania został nakręcony w 1991 roku. 
Aktorzy są naprawdę piękni i... młodzi. 
Film polecam na "rozruszanie" w długie, zimowe wieczory.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, ale nie obrażaj :-)